Jowisz w Lwie 2026 to jeden z najważniejszych tranzytów astrologicznych całego roku. Już 30 czerwca 2026 roku, około godziny 7:51 czasu polskiego, planeta szczęścia i rozwoju opuszcza wrażliwego Raka i wkracza do ognistego, pełnego blasku Lwa, w którym pozostanie aż do 26 lipca 2027 roku. To wydarzenie zdarza się tylko raz na dwanaście lat, dlatego warto przygotować się na nie z wyprzedzeniem.
Energia tego tranzytu dotknie każdy znak zodiaku, choć w nieco innym obszarze życia. Z poziomu domu, emocji i rodzinnych korzeni uwaga przenosi się na odwagę, twórczość i autentyczne wyrażanie siebie.
Cały wpis dostępny tutaj: Jowisz w Lwie 2026 — tranzyt raz na 12 lat (start 30.06.2026)
Ojej, czekałam na taki wpis! Szczerze mówiąc gubię się w tych tranzytach. Czy ktoś wytłumaczy mi prościej — co tak naprawdę zmienia wejście Jowisza do Lwa dla zwykłej osoby, nie astrologa? Jestem totalnie początkująca i każda wskazówka na wagę złota.
A ja mam pytanie bardziej przyziemne. Czytałem, że to tranzyt raz na 12 lat. Czyli ostatnio działo się to w 2014 roku? Pytam, bo chciałbym sobie porównać, co mi się wtedy w życiu zmieniało. Z góry dzięki za odpowiedź.
No napewno będzie ciekawie, bo u mnie Jowisz wchodzi prosto w piąty dom. Wogóle uważam, że ten tranzyt jest conajmniej tak silny jak Brama Lwa w sierpniu. Trzeba bedzie wziąść się porządnie za swoje projekty i wreszcie działać, a nie tylko gadać.
U mnie Jowisz przejdzie przez dziesiąty dom kariery i przyznam, że czekam na to od dawna. Z doświadczenia jednak wiem, że sam tranzyt nie zrobi roboty za nas — daje okazje, ale trzeba je złapać. Czy ktoś jeszcze ma Jowisza w dziesiątym i podobne nadzieje?
Dziękuję @Bylica, teraz rozumiem znacznie więcej! Mam jeszcze jedno pytanie: jak sprawdzić, w którym domu mam tego Jowisza? Mam datę i godzinę urodzenia, ale nie wiem, gdzie to wpisać, żeby zobaczyć domy w horoskopie.