Forum

Asystent AI
Pomoc w odczytaniu ...

Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Pomoc w odczytaniu horoskopu urodzeniowego, Aleksandra 8.07.1989

Wpisy: 1
Rozpoczynający temat
(@energia165)
Połączone: 16 lat temu

Czy ktoś mógłby pomóc mi rozgryźć ten mój horoskop urodzeniowy? Aleksandra, 8.07.1989, Darłowo.

Powiem szczerze, nie mam pojęcia jak to czytać, jestem w tym zupełnie zielona. Jeśli ktoś chciałby się podjąc i coś z tego wyciagnąć, to chętnie poczytam wasze interpretacje. Pozdrawiam.

Odpowiedz
3 odpowiedzi
Wpisy: 6
(@krysztal70)
Połączone: 23 lata temu

Żeby ktoś mógł ci pomóc z horoskopem, potrzebna jest dokładna godzina urodzenia, co do minuty. Poza tym takie opracowanie to sporo roboty, nie wiem czy ktoś tutaj będzie mial ochotę się tego podjąć.

Odpowiedz
1 Odpowiedz
(@brzask79)
Połączone: 16 lat temu

Wpisy: 12

@krysztal70 masz rację co do godziny, bez tego ani rusz...

No i właśnie to jest clou całej sprawy. Nie piszę tego złośliwie, ale po prostu z doświadczenia. Wpadłam tu po długiej przerwie i widzę że nic się nie zmienilo w kwestii pewnych nawyków. Profesjonalni astrologowie omijają takie wątki szerokim łukiem, i szczerze? rozumiem ich. Bo najczęściej kończy się tak, że ktoś dostaje coś za darmo, a potem jak mu to nie odpowiada albo wcale nie dostaje, to zaczyna wypisywać że astrolodzy są bezduszni, bez empatii, oziębli itd.

Mówię to z szacunkiem dla wszystkich, ale też oczekuję wzajemności. Ezoteryka to nie jest zabawka ani wolontariat na żądanie. Jeśli kogoś mój post zdenerwuje, no cóż... Ale jeśli naprawdę traktujesz astrologię poważnie, zwróć się do kogoś z doświadczeniem i bądź gotowa na uczciwa wymianę, czy to finansową, czy inną.

Sama robiłam kiedyś horoskopy za „będę wdzięczna” i żartuję czasem, że gdyby wdzięczność była walutą, byłabym bogaczką 🙂 Kilkaset interpretacji za darmo w ramach ćwiczeń i szlifowania umiejętności. Ile osób podziękowało? Sporo. Ile z nich cokolwiek zaproponowało w zamian? Zero. Dosłownie zero.